Termékkereső

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon

9 - 17 óráig hívható:

06 20 422 4199

webshop@kedvencek-eledele.hu

Kérünk, tisztelj meg minket azzal, hogy számkijelzéssel hívsz. Esetenként az ügyfélszolgálat túlterhelt és nem tudjuk fogadni hívásod, ha elküldöd a számod, szívesen visszahívunk!

A legsűrűbben felmerülő kérdésekre biztosan megtalálod a választ  ITT!

Hírlevél

Loading...

Online fizetés

Kulcsszavak az oldalon

Mindenképpen a webáruházon keresztül kell leadnom a rendelésem?

A félreértések kiküszöbölése érdekében ez közös érdekünk. sem telefonon, sem e-mailben nem veszünk fel rendelést.


Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?

Budapesten jelenleg két átvételi pontunk áll rendelkezésedre a XI. és a VII. kerületben. A vásárlás során ki tudod választani a Hozzád közelebb eső átvételi pontot.


Mennyibe kerül a házhozszállítás? 

Utánvétes rendelés esetén (a futárnak fizetsz készpénzben) 1.490 Ft / csomag, 12.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES.

Előre utalás esetén 890 Ft / csomag, Paypal fizetéssel 990Ft / csomag a szállítási díj, mindkét esetben 9.900 Ft felett INGYENES a szállítás.

Rendeléskor vedd figyelembe, hogy a csomagod súlya maximum 45Kg lehet! Ha 45Kg-ot meghaladó csomagot rendelnél hívd ügyfélszolgálatunkat, ha lehet, keresünk megoldást!


Mikor kapom meg a rendelésemet?

Megrendelésed folyamán tájékozódhatsz az egyes termékekre vállalt általános szállítási időről. A csomagod indulásakor kapsz tőlünk egy e-mailt (státusz: szállítva), az esetek 99%-ában ez másnapi kézbesítést jelent. A DPD a feladás napján szintén e-mail-ben értesít a másnapi kézbesítésről.

Amennyiben a másnapi kézbesítés vagy az időpont nem megfelelő Neked, ebben a DPD levelében találod a kézbesítés megváltoztatásának lehetőségét is!


Törékeny csomagok házhozszállítása megoldható?

Igen, amennyiben félted a csomagodat, TÖRÉKENY csomagként is feladhatod előre fizetéssel 2.590 Ft / csomag áron. Ebben az esetben az előre fizetés feltétele a szolgáltatásnak, mivel a biztosítási díjnak rendezettnek kell lennie a csomag feladásakor. Egyéb esetben törékeny árura nincs biztosítás!


Sérülten érkezett meg a csomagom. Nem azt kaptam, amit kértem. Mit tehetek?

Szerencsére ezzel kerestek minket a legkevesebben. Sérült termék esetén a kárról 3 munkanapon értesítsd a futárszolgálatot (dpd@dpd.hu) és ügyfélszolgálatunkat is! 


 

Meggondoltam magam, mégsem szeretném a terméket...

 

Ha még nincs kézbesítve a rendelésed, a korrektség végett, légyszíves értesíts bennünket.


Ha már átvetted a rendelésed, 15 napon belül jogosult vagy indoklás nélkül elállni a megrendelésedtől. Ezzel kapcsolatban a fontosabb tudnivalóid: 

- A 15 napot a futárszolgálat kézbesítési igazolásának napjától számítjuk

- Mindenképp légy szíves legalább e-mail vagy telefon útján jelezni, hogy visszaküldöd a csomagot

- A visszaküldés költsége Téged terhel!

- Amennyiben a terméket használatba vetted, már nem illet meg az elállási jog! 

- Egyes termékek esetében - higiéniai okokból - nem élhetsz elállási jogoddal!

- A termék vételárát 15 napon belül utalással kapod vissza. 


Készítette a Nortyx Web és Hangstúdió, Rendezvénytechnika, Esküvői weboldal készítés

';